وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

برای یکی از وبلاگ‌نویس‌ها یک نوشته از وبلاگ قبلی‌ام را پیوند زدم در نظرات. همین موجب شد چند دقیقه در نوشته‌های قدیمی آن وبلاگم بگردم. خودِ نوشته‌ها را تا حدی می‌شد تحمل کرد ولی امان از لحن من در جواب دادن به نظرات! عجب بچۀ مزخرفی بودم! البته آن موقع‌ها واقعاً «متوجه نبودم» که امکان دارد لحنم چندسال دیگر از نظر خودم غیرمؤدبانه یا نامهربانانه باشد.

دوست دارم از همۀ مخاطبان آن روزها عذرخواهی کنم. جواب‌هایی که به نظرات داده بودم را که خواندم، یک‌جور خاصی خجالت کشیدم :))

 

و البته ممنونم که مرا در سنِ اوجِ بلوغ تحمل کردید. حتی اگر حالا مثل گذشته در ارتباط نباشیم.

ممنونم از پریسا، لافکادیو، محمدعلی، یک‌آشنا، علی، حبه‌انگور، مصطفی، خودمانی‌نویس:)، سیدمهدی، ف.شین، طاها مهاجر، میماجیل، همدم ماه، آقاگل، دردانه و کسانی که دیگر نمی‌نویسند مثل علیِ موزماهی و همینطور افرادِ بدون آدرس مثل محمد.

و مطمئناً هر کسی که درحال حاضر یادم نیست ولی طعم خامی گسِ نوجوانی مرا چشیده!

حالا دیگر واردِ برهۀ میانِ جوانی و نوجوانی (فرار از نوجوانی در عین نپذیرفتن جوانی!) شده‌ام. باید ببینیم چه بلایی سر مخاطب‌های این‌روزها قرار است بیاورم :))

 

 

پ.ن: آیا حس می‌کنید وبلاگم شبیه فیلم هندی شده؟! اصلاً ایرادی ندارد. خودم هم موافقم :)) از این فیلم‌ هندی‌ها که با وجود صحنه‌های احساسی تا آخرش را نگاه می‌کنم!

پ.ن2: اولین بلایی که قرار است سرتان بیاورم این است که هی پست‌هایم را ویرایش کنم :(

۱۷ نظر موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۴۶
فاطمه .ح