وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

چیزی که ما نیاز داریم!

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ

کاش میشد افکارم خود به خود نوشته بشن چون وقتی بخشِ پستِ جدید رو وا می کنم تنبلیم میاد افکارم رو ساماندهیِ کامل بدم و به صورت یه نوشته در بیارم. 

حرفی که امروز خیلی بهش فکر کردم، خلاصه ش اینه که در پست قبل برخلاف یه فرد نویسنده ی باتجربه فقط احساساتم رو بروز دادم و حد تعادل اصلا درش دیده نمیشد و یه جور طغیان احساسات شده بود. 

در کنار این موصوع چیزهای دیگری برای گفتن هست که از اول هفته تو ذهنمه و به نوشتن دراوردنش هم وقت میخواد و هم حوصله که من از اولی یه دریا و از دومی در حد چند قطره دارم!

برای همین بدون حرف اضافه ای، اهنگی رو که دوباره چند شبِ پیش، از یکی از فولدرهای یه سال قبل گوش دادم رو براتون میزارم. اگر اشتباه نکنم از وبلاگِ یک آشنای عزیز اینو داتلود کرده بودم :

Sympathy|1969

فکرنکنم لینکِ اهنگِ اون پیج مشکلی داشته باشه :-)

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۵/۰۸/۰۶

نظرات  (۷)

۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۱ بهار پاتریکیان D:
چیز خاصی به نظرم نمیاد که بخوام بگم ._.
پاسخ:
خب همینم نمیگفتی :)))
۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۴ بهار پاتریکیان D:
نه اینو نمیشد نگم ._.
پاسخ:
:| مختاری.
من هندز نفهمیدم چی نیاز داریم ؟
پاسخ:
برو اون لینک، متن اهنگ رو نوشته. جواب اونجاست. 
میدونی منم گاهی همین احساس تو رو دارم ، دقیقا قبل از باز شدن صفحه پست جدید کلی مساله و موضوع هست که میخوام ازش بنویسم ، ولی همش رو فراموش میکنم ! 
گاهی بروز احساست لازمه ، آدم سبک میشه :)))
آهنگ عالیه واقعا اینجا من لیریکش رو گذاشتم.
پاسخ:
آره سبک شدم. 😀☺☺☺
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۷:۱۰ علی محمدرضایی
باکل پستت موافقم چون بیشتراوقات احساس تو به منم دست میده
پاسخ:
عجب😌
آهان :)
پاسخ:
☺👍
۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۸ علی محمدرضایی
پس نظر من کو؟
پاسخ:
تایید شد. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">