وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

داستانِ کلاسِ ما + گوگولی بلاگر

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۷ ب.ظ

2. زنگ تفریحه. یکی از شاخان اینستاگرام حین جر و بحث با کناریش، با صندلی به زمین میوفته. 

خانم عین که نمک زیادی می پرونه به سرعت به صحنه جرم میرسه و میگه : برید کنار شاخی نشید!

بعد ژست میگیره و رو به دار و دسته ی شاخا میگه : فکر نمی کردم شاخا هم اینطوری دعوا کنن! همه ی تصورات منو بهم زدین!


3. زنگ زبانه. دقیقا یادم نمیاد چه اتفاقی میوفته ولی مطمئنم که سعیده یه حرفی که به مذاق بچه ها خوش نمیاد رو می پرونه.

خانم عین رو به همه ی کلاس : اونایی که امروز میرن سعیده رو بلاک میکنن، تا بلکه ریپورت بشه دستا بالا!

یه 7-8 نفری دستشون میره بالا. 


1. کلاس ریاضیه و خانم الف درحالی که پشت من نشسته و داره الودگی صوتی ایجاد میکنه : خانم بعدی رو من بیام حل کنم؛ خیلی نامردیه من اصلا امسالو نیومدم ... من من!

یه نفر با پوزخند از ردیف آخر خطاب به خانم الف میگه : فالوورات میدونن برا پا تخته رفتن اینطوری منم منم میکنی؟!


پ.ن : میدونم اونایی که تلگراممو دارن میگن دیگه عن این عکسشو در اورده ولی تصمیم گرفتم همین تصویرو برای چالشِِ گوگولی بلاگر به نمایش بزارم : عکس :|


پ.ن2 : راستی من یادم رفته چیکار کنم که افراد دنبال کنندم نشون داده نشن ولی باکس دنبال کننده ها معلوم باشه. کسی هست که مرا یاری کند؟ :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۴
فاطمه .ح

گفتارها

نظرات  (۱۱)

شماره ها چرا برعکسه :/

کلا چقدر کلاستون وابسطه به فضایِ مجازی عه :| نمیدونم اگه کلاس شما نبود فضایِ مجازی هم نبود یا فضایِ مجازی نبود کلاس شما هم نبود !!! :|
خواهر داروهایِ من دستِ شماس ؟ -___-

بچگیتون چقدر بزرگانه ـس :| مالِ کِی عه ؟! فک کنم حداکثر واسه 6-7 سال پیش باشه دیگه :) راستی چیزِ عکس رو هم در نیارید لطفا :دی
پاسخ:
از قصده!

آره میخواستم همین وجه ی طنزگونه ی کلاسمون رو به نمایش بزارم اتفاقا! :|:|
نه والا :|

میشه 8 سال قبل. (بعد از محاسبات دوباره)
۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۰ بهار پاتریکیان D:
ای جانم ! چشمای رنگیشو نیگاااا :)))
پاسخ:
:))❤❤
چه کلاسِ مجازی‌محوری! 

این عکس الان خیلی گوگولیه؟ توی این عکس کمتر از 7 ساله که فکر نکنم باشید و این اصلا با کلمه "گوگولی" سازگاری نداره :))) :دی
پاسخ:
کلا بچه هامون زیاد با دنیای مجازی شوخی می کنن تو کلاس :/

5-6 سالم باید باشه احتمالا. برای مهدکودکه. میدونم دست به دست هم دادید که اذیت کنید :))))
این کدی رو هم که لازم دارین برای جعبه دنبال کننده‌ها، دارمش .. ولی با تبلت نمیشه کپی کردش و لپ تاپ هم ندارم! در واقع نمیدونم چجوری برسونم :دی
همشم دوخط کد هست ولی حوصله تایپش هم نیست :دی
پاسخ:
-___- خودم الان این مسئله را حل می نمایم. 

+راه حلم بی نتیجه ست:))
 از کدوم وبلاگ این کد رو اوردی؟
یعنی هیچ جوره نمیشه کپیش کرد؟:/ پس چرا من کپی می کنم تو تبلت همه چیو -_-
تلگرام رو چک کنین :دی
پاسخ:
🙏بازهم تشکر
۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۱ ابو اسفنج بلاگفانی
سلام. ممنون. دیر نشده.
دریافتش کردم.
پاسخ:
سلام. 👍👍
چقدر این نسل جدید با دنیای مجازی ادغام شده ...
پاسخ:
خیلی زیاد!
چقدر شما دخترا خوبید! حداقل یکسری از هم حمایت میکنند تو کلاس‌ـتون! توی پسرونه که فرقی نمیکنه دوست یا دشمن؛اگه یه نفر چیزی بگه،همه سعی میکنن ضایع‌ـش کنن! 
مثلا اگه خانم عین توی کلاس ما بگه "دستا بالا!" صدای هماهنگ "بوووع!" رو میشنوه! :دی

پ.ن. چشم رنگی O_o :)) [به چشم خواهری! تازه 6-7 ساله! :دی]
ضمنا عاغا اینجوری که حساب نیست! از 2-3 سالگی باید عکس بذارید!

پ.ن2 
#followersLs {
position: absolute;
visibility: hidden;
}

+ چه کامنت طویلی :|

پاسخ:
:)))))

پ.ن همینکه به اندازه ی کافی گوگولیه، حساب میکنتش. :))

اتفاقا اقای مرادی هم همین کد رو به من داد ولی تو قالبم کار نمی کنه. نمیدونم چرا البته. از اقای سر به هوا قراره بپرسم تا بفهمم مشکل چیه. درکل تشکر🙏
۱۵ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۲ علی محمدرضایی
دنیای مجازی هییییییییی چقدرواقعا کلاستون درگیرش هست من این کارایی رو که سرکلاس میکنن مثلا صندلی یارورو میکشن یارو میخوره زمین خیلی باهش حال میکنم گرچه خودم هم گرفتارش شدم وای چه خشگل بودی وگوگولی
پاسخ:
آره واقعا. و زبان انگلیسی هم زیاد درگیرش هستن. 

باهاش حال میکنی؟ عملا مردم ازاریه :/:))
ممنون :)👍
۱۶ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۸ علی محمدرضایی
مال ما که همه خنگن توزبان اگه راحت ترین امتحاناروهم بگیره بالاترین نمره مون4و25اگه امتحان کنکورروبیاره بیشترمیشیم!!!خخخ میدونم مردم آزاریه وگرچه که خودم هم هیچوقت انجامش ندادم وفقط روم آزمایش شده ولی به نظرمن به اون خندش می ارزه واقعیتو گفتم واقعا خوشگل وگوگولی بودی
پاسخ:
:)) اره بعصی وقتا اینقدر ی چیزی رو زیاد بلدن که اون اسوناشو گند میزنن :/

:)👍tnx again
۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۹:۳۳ علی محمدرضایی
tnx againیعنی چی؟ نه کلاس ما واقعا خنگن
پاسخ:
یعنی "بازم ممنون!"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">