وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

ورزش، مثلا.

جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ق.ظ

دوباره بسکتبال رفتنو شروع کردم. این دفعه ولی یه جای دیگه میرم که چون تعداد افراد کمتره،از اون قبلی بهتره. ولی موضوع اینه که من سن بالاترینشون محسوب میشم :| 

وقتی هم که تماس گرفته بودم، مربی گفت رده ی سنی ای که من تو این کلاسا دارم بیشتر برای ابتدایی هاست، مسکلی نداری؟ و من که برام فرق نداشت مثل دفعه ی قبل با یه خانم 30 ساله بازی کنم یا یه کلاس سومی، گفتم نه برای من فرقی نداره. شرایطو پرسیدم و رفتم. 

دو تا کلاس هشتمی هستن البته. ولی غالبا بین کلاسِ سوم و چهارمن. فقط هم پنجشنبه ها برگزار میشه و دوساعت بعد از کلاس زبانمونه. دیروز هم رفتم، ورزش واقعا حال آدم رو خوب میکنه -_-

50 درصدِ دلیلِ بسکتبال رفتنم، قد بلند تر شدنه! هرچند هر جور حساب می کنم بنظرم میرسه اونقدر تاثیری نداره. ولی به هر حال این موضوع هم برای من مهمه مخصوصا که محمود میگه تو 16 سالگیت بگذره دیگه رشد نمی کنی چون دخترا زمان رشدشون اکثرا قبل از 9-10 سالگیه. الان که با 165 سانتی متر سر می کنم ولی امیدوارم تا دو-ساله آینده به 173-174 لعنتی برسم :| احتمالش خیلی کمه، نه؟ :/

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۱
فاطمه .ح

بسکتبال

نظرات  (۷)

عای عم همه میگن دراز ولی خودم فک میکنم زیادی هم دراز نیستم خب :| 178 - 180 قدَمه :|

زیادی هم به قد و اینا فک نکن ! قدِ بلند هم خیلی چیز خوبی نیس ها :)
پاسخ:
دراز به نظر من 190 و به بالا هست. 

کاری به این ندارم که خوبه یا نه، چیزیه که من دوست دارم. 😉👍
ولی موافقم :) ورزش اصن یه چیزِ دیگه ـس :)) ورزش رو حتما برو ولی نه با هدفِ قد بلند شدن ، برا حالِ خوب :))
پاسخ:
گفتم که 50 درصد. 50 درصدِ بقیه ش رو نگفتم که به چه دلیله!
خیلی :/
پاسخ:
میدونم :))))))))
یادمه منم برا همین قدبلند تر شدن والیبال و بارفیکس انحام میدادم.اون زمانا بحث بسکتبال نبود :دی

پاسخ:
خب سن انجام دادنش هم مهمه. دخترهایی که قبل از بلوغ اینو انجام میدن در اکثریتشون میشه تاثیرشو دید. 
البته من نمیدونم جنسیت شما چیه، کلی گفتم. 
از عکسم مشخصه.
 اونم مهمه.حالا بعد بلوغ قدبلند نمیشیم دیگه؟  :|
پاسخ:
Ok. 

چرا، رشد که میکنه ولی سرعتش پایین تر از قبلِ بلوغه. 
آها..تا چن سالگی رشد میکنه؟ی بار گفتن 30 ی بار گفتن 40 :|
راستی رادیو بلاگیها گوش میدی؟ :)
پاسخ:
حداکثر 20-21. بعضیا بیشتر هم میگن ولی میانگین همینقدره. هرچند تو این سن دیگه رشد خیلی خیلی کم میشه ! 
نه. 
:| پ واس ن دیگه رشد نمیکنه عجبا
این پستت توی پست جدیدشون بود.برو گوش بده :)
http://radioblogiha.blog.ir/
پاسخ:
عه :/ ممنون گفتی :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">