وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

یک فرمانِ فاطمه :|

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۶ ب.ظ

خوب کدهای خودتان را بررسی کنید و زرت به گروه نفرستید تا از کدنویسان کمک بخواهید! همانا یک مشکلِ ریزِ مسخره ی چرت و پرت می یابند که آبرویتان را میبرد -_-


موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۹/۰۷
فاطمه .ح

برنامه نویسی

نظرات  (۸)

:l
پاسخ:
-_-
چشم! :| [آیکون الکی مثلا من می‌دونم کدنویسی چی چیه! :))]
پاسخ:
حالا نه کد نویسی، که مثلا اگه داشتید یه چیزی حل میکردید، کاری انجام میدادید خوووب بررسی کنید اونو بعد سوال کنید -_- به واقع خیلی صایع شدم سر این موضوع :)))))
با چه زبونی کد میزنی؟
پاسخ:
python
(-: کسی که مثل من کلا از کدنویسی چیزی بلد نیست چی /-:
پاسخ:
اولا جواب کامنت اقای مرادی  
دوما فکر کردی من خودم خیلی بلدم؟:|||||
۰۷ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۴ علی محمدرضایی
الان ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟//
نفهمیدم.........
پاسخ:
یعنی قبل از اینکه سوالی بپرسید خوب به جوابش فکر کنید که یهو سرِ یه جواب ساده پوکر فیس نشید. 
۰۷ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۸ علی محمدرضایی
الان تیکه انداختی یامنظورت واقعا همین بود؟
پاسخ:
نه منظورِ پست همون بود! یه بار دبگه بخونش  
۰۸ آذر ۹۵ ، ۱۲:۱۲ علیـ‌ تَرین :)
دیباگینگ کلا سخته! حالا چه مشکل از ده تا کلمه باشه،چه یه سمی کالن... تا آدم ده سال برنامه نویس نبوده باشه نمیتونه به راحتی پیداش کنه! واسه همین اصلا آبرو رفتن نداره که! :)))
پاسخ:
وقتی یه برنامه ی کوتاه باشه و با یه چشم چرخوندن بشه یافتش احساس ضایع شدن به من دست میده!:))
۰۸ آذر ۹۵ ، ۱۴:۰۵ علی محمدرضایی
آهان فهمیدم 
پاسخ:
😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">