وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

رکورد :))))

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۸ ب.ظ


لحظاتی پیش در دو دقیقه و 30 ثانیه تکمیل شد 😂😂😂😂

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۸
فاطمه .ح

روبیک

نظرات  (۹)

افرین بر تو :)
پاسخ:
تشکر :)) هرچند باید خیلی کمترشه 😁😊
:))) آفرین! من که هیچی ازش سرم نمیشه :))
پاسخ:
یکی باشه که توضیح بده همه چیز حله. یه سری ویدئوهای جالبی هم فکر کنم باید تو نت باشه. 
۰۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۰۹ علی محمدرضایی
صدآفرین
پاسخ:
😊
قضیه چیه؟
پاسخ:
هیچی گفتم که این روبیکو تو 2 دقیقه و 30 ثاتیه حل کردم. بهترین رکوردم بود😂😂😂
درود بر تو ... احسنت ..
من با افتخار می گم که بلد نیستم و هفتاد روزم پاش بشینم نمی تونم حلش کنم :|
پاسخ:
چرا اتفاقا، میتونی. 😔 باید از یه جا توصیحات و فرمولهاش رو فرا بگیری 
۰۹ آذر ۹۵ ، ۰۲:۳۰ سُر. واو. شین
من رکوردم 37 ثانیه‌س :))
پاسخ:
عالی اقا عالی :)) منم بخاطر زیاد بودنِِ زمانشه که میخندم
کلا دو هفته و خورده ایه که اموختم روبیکو😂
۰۹ آذر ۹۵ ، ۰۸:۵۵ Vincent Valantine
تبریک :) 
من با اینکه همیشه می‌دونستم فرمولش هست ولی هیچ وقت دوست نداشتم برم فرمولاً رو نگاه کنم و دوست داشتم خودم حلش کنم و البته همچنان ناکام موندم :دی
پاسخ:
تشکر
راستش منم دوست داشتم اینکارو انجام بدم ولی واقعا کار سختیه و از من یکی که معما ها رو خیلی هم خوب حل نمی کنم بر نمیاد!! ولی یه احتمالی دادم و نمیدونم درسته یا نه؛ اینکه یکی دو جور فرمول مختلف یادبگیرم و بعدش که ذهنم راه افتاد اینقدر با روبیکو فرمولاش ور برم که یه جدید بنویسم!
۰۹ آذر ۹۵ ، ۱۴:۲۷ سُر. واو. شین
تمرین کن حسابی :))

البته تو شرایطی که همین که بتونی یه روبیک حل کنی اکثریت ملت تو خیابون با چش گشاد شده نگات میکنن زمانش زیاد اهمیتی نداره :))
پاسخ:
زیاد مهم نیست،میخوام چش خودم از تعجب گشاد بشه :))
آفرین
منم در حال یادگیریم
یکو داریم تو مدرسه رکوردش 37 ثانیس :/

پاسخ:
😊😊😊👌
خیلی هم خوب. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">