وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

suicide squad :|

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۹ ب.ظ


موقع شنیدن این دو تا اسم پوکرفیس شدم :|:|:|

+خب دیگه برگردم به فیلم :))-__-
++البته احتمالا فیلم باحالی نیست، تا اونجایی که شنیدم.
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۴
فاطمه .ح

فیلم

نظرات  (۱۱)

دستشون نمیرسه فیلمشو میسازن :)))
+ البته این سند روش نوشته آژانس انرژی اتمی و خب آژانس که هرچی خواستن در اختیارشون گذاشته :| :/
پاسخ:
:))-_-
۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۶:۵۳ Vincent Valantine
شما که خیلی بیشتر از من فیلم می‌بینید باید به این چیزا عادت داشته باشید که :دی
پاسخ:
فیلمایی که شما می بینید از مال من سطح بالاتره حتما :دی :)) 
البته یکی دو بار برخورد کرده بودم ولی به این صورت که یه پرونده ای  باشه و این چیزها نبود. 
۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۶ منِ مجازی
من نیز مثِ شما پوکر فیس شدم :|
پاسخ:
:))
والا تو اینجور کارا ما ایرانیا خودمون دست همرو از پشت بستیم .
پاسخ:
کدوم کارا
من دیشب فیلم 
The BFG رو دیدم :-))
پاسخ:
دارمش ولی ندیدم :-) در حقیقت تو 5 دقیقه همه ی فیلمو زدم جلو و تیکه تیکه داستانو فهمیدم :))))
۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۹:۵۹ علی محمدرضایی
موضوعش چی هست؟انرژی هسته ای؟؟؟
پاسخ:
نه ربطی نداره
۱۴ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۸ علی محمدرضایی
پس چیه موضوع؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
فیلم کلا علمی تخیلیه. این تیکه ش میخواست نیروی یه فرد قدرتمند رو ثابت کنه، گفت براتون این نقشه ها رو اورده اون یارو. البته من فیلمو تا نصفه دیدم
فککنم اینو قراره ببینم :|
پاسخ:
خب ببین :/ این دیالوگ ها اصن تو فیلم مهم نیستن، نگران نباش عملا هیییچی لو نرفته
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۳ علی موسوی
ببین با یه نقشه چه حال کردن .... با هواپیما میلیاردها دلار گذاشتن تو جعبه و گونی برامون فرستادن
پاسخ:
حق دارم تیکه ی دوم کامنتت رو نفهمم یا نه؟ -_-
۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۱:۵۸ Vincent Valantine
من اصلاً فیلم دیدنم به صفر میل میکنه و مرسی از نظر لطفتون فکر هم نمیکنم کیفیت فیلم‌هایی که میبینم بالا باشه
فکر کنم توی فیلم transformers2 اگه اشتباه نکنم و robocop 2014 و ... از این اشاره‌های چیزهای مسخره هست.
پاسخ:
من همیشه احساس می کنم در رابطه با فیلم دیدن شما این قضیه برعکس هست :)) :/
۱۶ آذر ۹۵ ، ۲۱:۴۵ علی موسوی
آری ... یه گزاره نسبتا صحیح که شمعخانی و مسولین ایران  و امریکا هم تاییدش کردن اینه که بعد برجام بخاطر تحریم بانکی یه هواپیما امریکایی میلیاردها دلار پول نقد داخل جعبه به ایران بصورت سکرت منتقل میکند بابت امواال بلوکمون نزدشون .... ترامپ هم بارها از این منظر به اوباما حمله کرد ...
پاسخ:
من باز نفهمیدم که این توصیحات به این پست دقیقا چ ربطی داشت 
دوباره هم اون کامنتتو خوندم، یه چیزهای کمی دستگیرم شد. 
کلا امیدی به من نیست :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">