وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

همچنان در انتظارِ فصلِ جدید!

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۱ ب.ظ

شخصیتی مثل شرلوک هلمز فقط تو فیلم بالای نود درصد جذاب و دوست داشتنی و خواستنیه. وگرنه حتی شبه شرلوک هلمز هایِ محدودی که تو دنیای واقعی هستن هم زرت و زرت حال خراب میکنن و اثر اون حال خراب کردنشون بیشتر از زیرک بودنشون رو آدم تاثیر میذاره. 

البته یه بخشِ حرفم دروغه! به یه اندازه اثر میذاره. اما اون حالِ خرابِ بیشتر احساس میشه ..



++اگه هنوز آهنگی که جولیک تو این پست قرار داده رو گوش ندادید، همین الان دست به کار بشید!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۷
فاطمه .ح

نظرات  (۱۷)

من واتسون رو تو سریال شرلوک ، بیش‌تر از خودِ شرلوک دوست داشتم :))
پاسخ:
من دوستش دارم اما نه بیشتر از شرلوک. یه جورایی در حد هم. 
۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۸:۱۲ Vincent Valantine
مرسی بابت آهنگ
پاسخ:
خواهش می کنم. 
از اون شرلوک هلمز قدیمی خوشم میاد.
یه چند تا ساخته بودن سریال شرلوک رو.
این جدیدش زیاد جالب نبود.
پاسخ:
بیشتر از 70 تا آدم بجایِ شخصیت شرلوک هلمز بازی کردن کلا تا اونجایی که من خونده بودم. سریالاشم آری زیاد بود. 
جدیدش منظور همونیه که بندیکت کامبربچ بازی میکنه؟ اگه منظورت همینه که اصلا نمیتونم شما رو درک کنم :))
(همین امسال یه فیلم سینمایی شرلوک هلمز ساختن که البته سبکش قدیمی بود. )

۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۵۹ علی محمدرضایی
آهنگ زیبایی بود
پاسخ:
بله، دست جولیک خانم درد نکنه :-)
جمله آخرت منو به یاد تبلیغ میندازه :|
پاسخ:
توجه نکرده بودم، شبیهه 😂😂
واسه ما ک کاراگاه پوارو و ناوارو بیشتر از شرلوک خاطره ساز بودن...
اسم شرلوک هم ک میاد بیشتر یاد لوک خوش شانس میافتم خخ

پاسخ:
من دارم شرلوک مدرن (!) رو میگم؛ حتی خاطره هم نیست :)) البته پوآرو رو هم دیدم ولی باز هیچ چیز مثل این شرلوک هلمز به من نچسبید :)
به نظر من که این شخصیتا عالین. رک و پوست کنده، بدون هیچ ادا و اطوار اضافی. چیزی هم که به نظر شما حال گیری میرسه همون نداشت تعارفای بیخوده که مدتها بهش عادت کردین.
پاسخ:
متوجه م. 
البته حرف زدن درباره ش راحته ولی اینکه همیشه یک نفر همونطور باشه، پذیرشش اینقدرا راحت نیست که میگی. باید تو موقعیتش باشی
اها فک کردم نسخه قدیمشو میگی خخ

پاسخ:
نه :-)
شرلوک رو خیلی دوست دارم :))) ، فیلم سریالش رو 
+ چه اهنگ خاطره انگیزی ، اولین موزیکی که از این گروه شنیدم همین بود و عاشقش شدم :))
پاسخ:
همچنین😀
بنده هم فال این لاوش شدم :))
۰۲ دی ۹۵ ، ۱۲:۳۲ Mohsen Farajollahi
شرلوک هولمز رو همه میشناسن!!
آرسن لوپن رو کی میشناسه؟! D:
+دنبالید و وبلاگ قبلیتون هم عالی بود ヽ(ヅ)ノ
پاسخ:
اینجانب که نمیشناسم. 

😊☺:)
اقا فقط جرمی برت !! 

پاسخ:
بندیکت رو بیشتر دوست میدارم -_-
۰۵ دی ۹۵ ، ۰۱:۲۵ جولـ ـیک
امشب دیدمش!
فردا اپیزود کریسمس دکتر هو هم میاد....ایول!
پاسخ:
اینکه مالِ 2016 بود ولی احتمال زیاد فصل چهارم شرلوک 2017 هم باید این روزا بیاد *_*
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۳:۳۳ علیـ‌ تَرین :)
اصلا هیچ نظری در مورد شرلوک ندارم! یعنی اصلا نمیدونم چی هست! :دی
پاسخ:
:|-_- اصلا انتطارِ اینو نداشتم که شرلوک نبینی :))
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۹ علیـ‌ تَرین :)
همونی که بهم گفته بود "هری پاتر نبین،چرته!" (خدا لعنتش کنه!!!) بهم گفت شرلوک هم نبین! واسه همین هنوز ندیدم!
پاسخ:
پس ببین حتما :/:|
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۷ سارای زنجیربریده
شت تو شرلوک دیدی! آره دقیقاً شخصیت شرلوک‌وار و برخورد آدم‌ها هم‌دیگه رو تقویت می‌کنن.فکر می‌کنم اگه آدم‌ها سعی کنن آروم و حتی هوایی به دیوارهای دورِ یه آدم حصاردار نزدیک شن می‌تونن یه بخشی از اون حصارها رو بردارن اما همیشه دقیقاً برعکسش اتفاق می‌افته. تو چند دقیقه‌ی اول یه فتوا صادر می‌شه و تمام! البته می‌پذیرم که پیرکننده‌ست تعامل با این افراد!
پاسخ:
راستش من با اینکه رفتم این پستم رو دوباره خوندم، دقیقا نفهمیدم که تو چی گفتی. البته به جز جمله آخر :/
یکم روشنگری کنی دراینباره ممنونت میشم. 
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۸ سارای زنجیربریده
راستش من خودم هم نمی‌فهمم چی می‌گم.
پاسخ:
:))))))))
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۳ سارای زنجیربریده
خب از گشادی‌م خجالت کشیدم.( این مال کامنت قبله)
درباره‌ی معضلات یه آدمیه که شخصیتی شبیه شرلوک داره. دور خودش حصار کشیده و تو حال خودشه. اون فتوا هم منظورم نظرات شخصی و قضاوت‌هایی‌ه که از طرف دیگران گفته می‌شن.
پاسخ:
آها.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">