وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

خودِ خودِ خودم (نیستم)

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ق.ظ

یه موقع هست آدم میخواد خودشناسی کنه یا به عبارتی سرخودشو گرم کنه، برای همین میره آزمون و این چیزا میده و از این جور نتایج براش میاد که یه پوزخندِ ملیحی (!) روی لبهاش میاره :-/




(این عکسا برای آزمونهای یکی دو ماه پیشه، امروز تو اسکرین شاتها دیدمشون)

البته در حقیقت من دیشب داشتم به 20 سال بعدم فکر می کردم. به اینکه میخوام 20 سال بعد کی (who)، کجا و چطوری باشم. به اینکه خودم دلم میخواد دقیقا چه ویژگی هایی رو اون زمان کسب کرده باشمو به چه موقعیتی رسیده باشم. 

تصویرذهنیم مبهم بود؛ خدشه داشت، میدونستم چه چیزهای میخوام ولی کنار هم که میذاشتم با هم جور در نمیومد. آدم باید یه ورژن از خودش تو آینده داشته باشه، تا وقتی که کتابشو برای امتحان ترم خوندن باز میکنه، تنها انگیزه ش برای امتحان دادن، فیلم دیدنِ بعد از آزمون نباشه!

تا الان امتحانا خوب بود. خوب نمیشد هم باز خوب می بود!


++جمله ی پست قبلی رو به آینه ی دستشویی گفته بودم؛ امیدوارم لایک ها و دیس لایکهاتون هم برهمین اساس بوده باشه چون مسئولیت برداشت های دیگه رو نمی پذیرم. 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۳
فاطمه .ح

نظرات  (۱۴)

۱۳ دی ۹۵ ، ۱۱:۰۸ بهار پاتریکیان D:
لینکشو میشه بدی ؟! :))
پاسخ:
راستش یادم نمیاد اینا رو از کحا تست دادم دقیقا. ولی الان تو نت سرچ کردم بیشتر به سایتِ arealme.com میخوردن. حالا چ فرقی داره تست تسته دیگه :))
فیلم دیدن بعدِ امتحان :)))) امسال خیلی با انگیزه‌ی فیلم دیدنِ بعد امتحان رفتم سر درس خوندن :دی
پاسخ:
دقیقا منم. 
چه بد :)) :|
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۱:۲۹ آقاگل ‌‌
:))
سلام.
خوبید؟ 
یکی اینکه خیلی خوبه که آدم ها برا 20سال آینده شون برنامه داشته باشند. حتی اگه فقط به 40درصدش برسن!
دوم هم اینکه شرلوک اومد؟ :)
:دی
پاسخ:
سلام. بدنیستم، حال شما چجوریاست؟:))
حالا به اون صورت برنامه هم نمیخواستم بچینم،فقط میخواستم بدونم دلم میخواد کی بشم :)) آره خوبه. 

آره اومده فصل چهارم ولی من هنوز ندیدم :))) پسفردا تماشا میکنم بعد از امتحان :دی 
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۱:۵۲ ♫ شباهنگ
جغد
زبان‌شناس
منو میگه :)))
پاسخ:
😂😂:))))
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۹ علیـ‌ تَرین :)
o_O

اتفاقا انگیزه‌ی فوق العاده ای‌ـه! (حمایت از خودم :|)
پاسخ:
:))))
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۴:۱۷ Vincent Valantine
اگه حافظه‎ام درست یاری کنه تو وبلاگ قبلی که تست دادید INTP نتیجه‎اش نبود :/
پاسخ:
راستش خودم دقیق نمیدونم، پستشو هم هر چی میگردم پیدا نمی کنم، ولی فکر کنم T نداشتم، F بود بجاش.
چقد تو مایه های من بود که :|
دوباره اون حس که تو از من بهتری و اینا
+تصویر منم از عایندم داغانه :||
پاسخ:
این تستا زیاد شبیه هم در میاد، الان با این اوصاف شخصیت شباهنگم نزدیک به منه :/ یا من نزدیک به اون؟ :))
البته فکر کنم تو یخشِ اون شغلِ اینطوری نباشه چون میتونه جوابای زیادی داشته باشه. منظورت شغل یود یا بقیه شون؟
:|:|😐😐|:|: قاطی کردی مثل اینکه  
بیشتز از 90 درصد نوجوونای کشورمون همینن بابا،نگران نباش :))))

۱۳ دی ۹۵ ، ۱۵:۲۷ Vincent Valantine
سایت 16personalities.com برای آزمون دادن خوبه.
من این سایتarealme قبلاً رفته بودم من حیوونم گوسفند بود :دی
پاسخ:
مرسی از معرفی. 
:))) برای من نوشته جغد ولی زیرش عقاب رو توصیح داده :-/
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۶:۰۳ Vincent Valantine
رفتم دوباره یه سر زدم 
میخواید انگلیسیش امتحان کنید شاید اسم حیوان درست شد.
animal :
http://s9.picofile.com/file/8280949650/animal.JPG
mental age :
http://s9.picofile.com/file/8280949668/age.JPG
پاسخ:
بله امتحان خواهم کرد:)
این گوسفنداش چقدر ناز بودن *_* :))

جالب هستن. یه زمانی از این تست ها میدادم.
پاسخ:
بله. 
آهاااااا فهمیدم :/ منم قبلا مثل تو بودم ؛ الان istp ام بعد فهمیدم چی شد الان :|
پاسخ:
یعنی اینقدر تغییر کرد تیپ شخصیتیت؟ -_- :)
چه کامل!! کلا به درجه ی کامل بودن پستهات باید بیست داد! همه چیز رو تا تهش درآوردی :دی
من هم infp هستم! :)
پاسخ:
اون روز بیکاری تو خونم زیاد شده بود، کلی ازمون دادم و این پست رو کامل کرد :))))
:)
اتفاقا منم همیشه میگم آدم باید فیلماشو شب امتحان ببینه که برای بعد از امتحان انگیزه های جدیدی پیدا کنه :))
پاسخ:
 من بعد از امتحان می بینم نه قبلش :)) شب امتحان که خانواده احتمالا منو دار میزنن اگه فیلم ببینم :/
بلوغ است دیگر ... :/
پاسخ:
:))) زیادی تغییرکردی اخه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">