وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

رقابت

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ب.ظ

محمود بهم گفت خواب دیدم دو تا خواهر دارم. یکی تازه از کما درآمده و سنش از تو کم تره و ما خیلی خوشحال شده بودیم ولی تو داشتی حسودی می‌کردی که رقیب پیدا کردی.

جیغ جیغ کردم و گفتم یعنی از من خوشگل‌تر بود؟ (باور کنید نمی‌دونم چرا این سؤال رو پرسیدم:)) )

چشماش رو تنگ کرد و باحالت تفکر گفت: نه ...

عین چی ذوق کردم

 و بعد صداشو درحالی‌که از در می‌رفت بیرون شنیدم:

«ولی خیییییلی بامزه‌تر بود:|»



+بله، من هم برای اتفاقاتی که در کشورمون افتاده در شُک هستم البته.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۷
فاطمه .ح

نظرات  (۶)

سوالت:-D
پاسخ:
:))))))
آره حسودی انصافا بد دردیست، دریک(بله دریک :دی) توصیف خوبی ازش داره میگه Jealousy is just love and hate at the same time

بلی من هم در مورد واقعه اولش متأثر نبودم، اما حالا که اون کیلیپ رو که توی مجلس ضبط کردن و پخش کردن رو دیدیم به شدت بهمون برخورد -_-
پاسخ:
بله جمله ی بسیار خوبی بود :))

چرا من از اولش متاثر بودم:|
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۷ میم جیم ‌‌
سلام...
 چه‌قدر خوب بود :)))
پاسخ:
سلام :)))))))
راستش منم حس خوبی نسبت به خواهر گمشدت دارم :))
خیلی باحال بود کار داداشت :دی

واسه اتفاق امروز خیلی پیچیده هست باید دست نگه داشت ببینیم شایعه از واقعیت جدا بشه امروز اینقدر شایعه‌ میشنیدم و بعد از دو دقیقه نقض میشد که حد نداشت.
بیشترش به خاطر اینه که فضای مجازی زودتر از صدا و سیمای خودمون خبرها رو پوشش می‌داد.
پاسخ:
عجب :))))))) گم نشده بود که.

اهوم آره دقیقا. 
 کلا خواستم حالت سیب زمینی نداشته باشم و یه چیزی بگم درباره ش :))
خب قبلاً تو خواب‌های برادرت نبوده.
شاید دوباره به خواب برادرت سر بزنه تازه منم می‌خوام از این خواب‌ها ببینم برای خواهرهام :))
پاسخ:
آخه اصلا خواب نمی بینه معمولا :)) یه بارم که دیده برای من رقیب پیدا کرده!

همه برادرا عین همن در مورد حرص دادن خواهراشون😂😂
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۱ علی محمدرضایی
عجب داداشی!!!!!!!!
پاسخ:
بله :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">