وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

سال تحصیلیِ 1395-96

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۹ ب.ظ
این شفافیت را تقدیم می کنم به آن هایی که شفافیت میخواستند D: :)))))

پ.ن: مستمر علوم (فیزیک+شیمی+زیست) به‌احتمال 99 درصد به خاطر مستمر فیزیکم این‌طور گند زده به کارنامه. فکر می‌کردم با نمره‌های شیمی و زیست، نمره‌های کلاسیِ فیزیکم چندان خودشان را نشان ندهند، ولی این‌طور نشد!

پ.ن 2: دیروز فاینال کلاس زبان را دادم و با میانگین 83 قبول شدم. پیشرفت خوبی بود! ترمِ قبلی اگر اشتباه نکنم لبهٔ مرز (حدوداً 76) بودم که قبول شدم!

تا الآن خبر رد شدنِ پنج نفر از همکلاسی‌هایمان به دستم رسیده:|

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۶/۰۳/۳۱
فاطمه .ح

نظرات  (۱۳)

آفرین :)) هم‌معدلیم :دی
+ پنج نفر رد شدن؟ امتحان استانی رو؟ اونم مدرسه تیزهوشان؟ عجبا :||
پاسخ:
:)))

نه، کلاس زبان رو میگم که رد شدن. داشتم درباره ی فاینال حرف میزدم اون بخش، اصن خوندی؟ :))
الان گند زده شده بهش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
انگشتتو گذاشتی رو علامت سوال همینطوری؟ :|||

آره دیگه. اگه اونجا 20 میگرفتم، سیستم اون 20 رو با 18.5ی که خودم گرفته بودم رُند می کرد و معدل علوم می شد 20! و چند صدم به معدلم اضافه میشد خب.
آره دیگه تعجبم داخل کادر نمی‌گنجید:))

امتحاناتتون هماهنگ شده؟ :|
پاسخ:
:)))))))))

امتحاناتمون هماهنگ بود! همین امتحانایی که تموم شده رو منظورمه  
آری، برای سال نهم هماهنگ استانیه. (و فکر کن در این شرایط که شیمی و فیزیک و زیست جدا نبودن، علوم رو چه گندی زدم! )
آره بابا خوندم :/ به من میاد نخونم و کامنت بدم؟ :))  اینتر خورده بود واسه همین فکر کردم مربوط به پ.ن2 نیست. 
پاسخ:
برا همین تعجب نمودم :)))
یعنی واقعن به خاطر چن صدم اینو اونو؟! |:
پاسخ:
چیشده؟! :/ "اینو اونو" دیگه چیه؟ :))
وب مستر گفتم اینجا هم میگم. بابا زشته به خدا! :| آخه چرا انقدر خرخونید شماها! خداروشکر هم‌نسل نیستیم اصن :|
پاسخ:
حالا نخونیم هم شرط می بندم شما ریش سفیدهای وب (!) میاید میگید چرا نمیخونید :)))))) کلا نسلی هستید که دست از سر هشتادی ها بر نمیدارید :)))
ولی من انصافا فقط تو امتحانات خیلی خرخونی کردم، در طول مدرسه به اشتباه خیلی جاها کم کاری کردم -_-
۰۳ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۷ طاها مهاجر
وقتی معدل نهایی سال سومم 19.84 شد به قدری از 18.25 شدن نمره ی فیزیکم متاثر شدم که حد ندارد!
موفق و پیروز باشی
پاسخ:
اوه :|

مرسی، تو هم همینطور :)
اینور اونور D:
نمیدونم چرا «ر» رو ننوشتم /:
پاسخ:
آها. 
۰۷ تیر ۹۶ ، ۲۲:۰۵ یه بزرگتر( پرستو)
وای خدای من.
کارنامه وسط وبلاگ!!!!!!
قبلاها تو وبلاگا چیزای مفیدتری از نمره و لوس بازیهای این چنینی دیده می شد.
البته خب از بچه کلاس نهمی از این بیشترم انتظار نمی ره.
بجای خاله بازی وبلاگنویس می شن همین می شه دیگه.
از کلمات کلیدی هم می شه به عمق دغدغه ها پی برد!!
پاسخ:
سلام. به شما ربطی نداره. 
۰۷ تیر ۹۶ ، ۲۲:۳۹ علی محمدرضایی
آفرین....
عالیه...
به افتخارش بزنید کف مرتب...
پاسخ:
:)))
۰۹ تیر ۹۶ ، ۱۹:۳۳ علی محمدرضایی
اوووووووووووه چقدر بد حرف زد:یه بزرگتر(پرستو)
من نمیدونم اصلا به اینا چه ربطی داره.........
یه بزرگتر( پرستو)

هول لایف.بلاگ.آی آر
یه بزرگتر( پرستو)

هول لایف.بلاگ.آی آر
پاسخ:
Yeah. 
((-:اوه ترکوندی که
پاسخ:
:)))))) بله

پاسخ:
کامنت خالی؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">