وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

سیزدهم: از چس‌ناله متنفرم

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ب.ظ

متاسفانه هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم وقتی روز به روز بزرگتر شوم، منجلاب افسردگی مرا بیشتر و بیشتر به سمت خودش بکشد‌.

همیشه از این انرژی مثبت ها نبودم ولی یک حس ایستادگی قوی دربرابر افسردگی داشتم. احساس می‌کردم درگیر همچین چیزی نمی‌شوم. همیشه همه‌چیز بر وفق مراد نبود اما بی‌حسی در من خیلی کمتر بود. حالا خیلی بیشتر است. هر وقت کسی از این چیزها می‌نویسد خوشم نمی‌آید. حالا خودم می‌نویسم. از خودم خوشم نمی‌آید که اینگونه‌ام و از هر کس دیگری که اینگونه است.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۴
فاطمه .ح

نظرات  (۶)

چس ناله هم لازمه خیلی وقتا، دیگه آدم ظرفیت خودریزیش پر میشه. اگه دیدی افسردگیت جدیه،‌ حتما برو تراپی براش.

+ کتاب lost connections رو هم پیشنهاد میکنم.

پاسخ:
ممنون بابت پیشنهادت!

اهوم باید انگار واقعا برم.

درکت میکنم.

پاسخ:
حس خوبیه

زود خوب شو لطفا

من از وبت کلی انرژی مثبت می گرفتم 💚

البته اینو بدون غمگین بودن همیشه بد نیست، حق مسلمته!

لبخند یادت نره :)

پاسخ:
سلام! خوشبختانه از اون موقع خیلی خیلی بهترم. مرسی که اینا رو گفتی. این حرفت بهم یادآوری کرد که آدم وقتی حالش خوبه چقدر کمتر می‌نویسه:)) دی ماه قراره حداقل یه مطلب بذارم. ممنون بازم :-*

اتفاقا میخواستم بگم بیشتر برامون بنویس، دلمون تنگ شده 💚🌱

پاسخ:
چشم

قرار بود دی ماه مطلب بذارید ها، ما چه کنیم که دلتنگ خوندنتون هستیم؟ :) 🌱

پاسخ:
ببخشید بابت تاخیر :(
اتفاقا دست به کار نوشتن شدم. تموم که شد به زودی منتشر می‌کنم 

به عید نزدیک میشیم :)) کاش بنویسید 💚

پاسخ:
هعی. خیلی عذرمیخوام :)) دوست داشتی تو کانال تلگرامم باش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">