وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

وب

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۹ ب.ظ

چند روزی است در یک وبلاگ در بلاگفا حرف‌های خصوصی و عمومی‌ام را می‌نویسم. البته بیشتر خصوصی. از آن دست حرف‌هایی است که حس می‌کنم مخاطب‌های این‌جایم نباید بخوانند. یا شاید از من انتظار ندارند یا چون یک‌سری‌هایی آدرس وبلاگم را دارند که خیلی به من نزدیک‌اند، ترجیح می‌دهم این‌جا منتشر نکنم. دوست دارم بعد از کنکور وبلاگ جدیدی بزنم و آن‌جا بنویسم. لااقل یک فصلِ جدید از زندگی هم می‌تواند باشد. فصل بیشتر بروز دادنِ «خود» و کمتر آدرس دادن به نزدیکان. جایی که مخاطب واقعی پیدا کنم و راحت‌تر افکارم را بگویم. داشتم دنبال یک اسم می‌گشتم ولی اسم اینجا را خیلی خیلی دوست دارم.

راستی؛ در این مدت، روزی سه چهار تا پست می‌گذارم و در همین چند روز کوتاه چهار پنج نظر دریافت کرده‌ام. احساس می‌کنم در بلاگفا، وبلاگ‌نویسی یک‌جور دیگری در جریان است. چرا؟

 

پ.ن: شاید چون هنوزم وقتی سرچ کنی «وبلاگ» احتمالاً بلاگفا میاد بالا. فکر کنم خودم همینطوری وب زدم.

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۸/۰۷/۱۲
فاطمه .ح

نظرات  (۵)

۱۲ مهر ۹۸ ، ۱۶:۵۱ جادوگر قبیله [ستوده] ••

منم همین کارو کردم چه جالب

پاسخ:
 :-)

ما هم که هیچ این وسط. این وبلاگ های بلاگی را میخوانیم و احساس تباهی میکنیم از به اشتراک گذاشتن چیزهای ساده ولی باز هم ادامه میدهیم...

بعد میروید و این ها ! ممنان ک میگوئید :) دقیق تر بگوئید :دی

پاسخ:
ای بابا :)) زیادی خصوصی بودن اونا، بیشتر برای خودم مینویسم که یه جا تخلیه شه. وب جدید درست حسابی زدم که خب حتماً آدرس می فرستم. اما کو تا بعد کنکور!

یعنی میگی دوباره کوچ کنیم به بلاگفا؟

پاسخ:
اِ، نه اتفاقاًً! من چون اینجا زیاد راحت نمی‌نوشتم رفتم اونجا خصوصی‌نویسی. ولی وبلاگ بعدیمو دوباره همینجا می‌زنم. بلاگ بیان هم محیط حرفه‌ای‌تری داره هم امکاناتش بیشتره هم پاسخگویی مسئولینش نسبت به بلاگفا. ولی کلا اون طرف حس کردم شانس خونده شدن انگار زیاد می‌شه. فکر می‌کنم آدم‌های خیلی زیادی روزمره نویسی می‌کنن تو بلاگفا و باعث می‌شه از بخش وبلاگ های به روز شده زیاد به هم سر بزنن.

به بعد کنکور نمیرسه. به قبلش میرسه... وقتی مدرسه تعطیل میشه نیاز به ارتباط داری :)

ولی منتظریم انی وی :) البته من که وقتم نصفه نیمست ولی خب =/

پاسخ:
مدرسه که تعطیل نمی‌شه فکر کنم :| تو عید چرا! اما دبیر ریاضیمون میگه تا سه روز قبل کنکور من کلاس برگزار می‌کنم. و من هم که می‌رم و از خدامه. تو مدرسه انرژی میگیرم:))
بله شما دانشجویید و سرتون شلوغه ^_^

وااا! ولی دقت کن که میگنا! اگه مدرسه بود که برو چون واقعا خعلی بده وقتی تعطیل میشه و تازه کمتر از حد نرم میخونی! ولی عموما بعد عید تعطیلن که!؟ 

تازه ترم یکی :دی :)))

پاسخ:
آره عموماً اینطوریه اما اگه تعطیل نباشیم هم بهتره برام :)) بعضی دبیرامون کلاس میذارن همچنان. بعضیا نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">