وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

ک.ن

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ب.ظ

امروز خیرِ سرمون داشتیم فوتبال بازی می کردیم، من از وسطاش به بازی پیوستم و دروازه بان شدم مثلا :/ از خود بازی چیزی نمی گم که کلا خنده و شوخی بود و هر دو-سه دقیقه توپ (که توپِ والیبال بود) اوت می شد!

فقط خواستم بگم دو تا پنالتی گرفتم :| :دی :|

یه بار هم توپ وسط بازی به طرز فجیعی خورد به یه طرف صورتم *_-

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
فاطمه .ح

نظرات  (۱۱)

خیلی وقته از فوتبال کناره‌گیری کردم :))) هیچ علاقه و استعدادی توش ندارم:/ ازش بدم هم میاد :| پینگ پونگ بهتره :دی
پاسخ:
کسایی که منو میشناسن می دونن نه از فوتبال خوشم میاد نه قوانینشو میدونم و برای همین هم رفتم دروازه!
پینگ پونگ رو من امسال برای رشته وررشی برداشتم خیلی خوبه :))👌
۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۱۲ علیـ‌ تَرین :)
چقدر کیفیت بازی بالا بوده ! هر دو-سه دقه ؟! توی زمین استاندار فوتبال (100*60) هم هر 1 دقه توپ اوت میشه! 

آمار درخشانی بوده پس! دو تا پنالتی!  o_O (کِلَپ-کِلَپ!)
پاسخ:
خب اینو گفتم که بگم کیفیت پایین بوده دیگه :/تازه 22 نفر هم نبودیم چون زمینمون کوچیک بود فکر کنم داشتیم 7-7 نفری بازی میکردیم  

:)))
۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۲ علی محمدرضایی
منظورازعنوانو نفهمیدم
پاسخ:
پستِ کوتاه نوشت
عنوان به چه معناست؟!
پاسخ:
کوتاه نوشت
اقا اون توپی ک مال والیبال بوده شمام ک کلا مستعد ، ازش برا والیبال استفاده میکردین بهتر نبود؟ :| دخترامون دارن پسر میشن ب مولا
پاسخ:
من از والیبال می ترسم :| :))
دبیرورزشمون گفت بیاین فوتبال بازی کنیم خب :/
صورتتون چیزی شد یا توپه چیزیش شد؟
:-))
پاسخ:
:)) صورتم تا اخرِ زنگ سرخ موند
تو هیچ ورزشِ توپی استعداد و علاقه ندارم :/
پاسخ:
والا من تو قوتبال نه علاقه دارم نه استعداد ولی بسکتبال جای امید هست :))
۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۰:۴۶ قاسم فرهمند
از فوتبال منتنفرم،
یه عده ابله بودن دوران ما با توپ بسکتبال، فوتبال بازی می‌کردن ، اونم وسط زمستون!
پاسخ:
حالا هر دفعه من میومدم مینوشتم از فوتبال بدم میاد کلی مداقعش پیدا میشد :)) ایندفعه برعکس پیش اومده !
با توپ بسکتبال؟ 0_0
الان ما هم شامل ابله ها شدیم؟ 
دروازه‌بانی که پنالتی میگیره‌؟! برای تیم حریف!:))
پاسخ:
:-؟؟
وای وای چقدر بچّه بودم از این توپا به صورتم خورده :دی
ماشاء الله دروازه‌بان :)
پاسخ:
جدی؟ :))
🙏🙏
یادش بخیر :)) اکثرا دروازه می ایستادم حتی چنتا گل هم از همونجا زدم ب حریف :دی

پاسخ:
عجب :-"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">