وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

این منم

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶ ق.ظ
  • مدام حس می‌کنم در حال خودم خودم کردن‌ام.
  • گاهی به این نتیجه می‌رسم که دیگران هم همینطورند و آرام می‌شوم.
  • نصف روز به اینکه چقدر خودم بودن مفید است فکر می‌کنم.
  • نصفِ نصف روز شک می‌کنم به خودشیفتگی.
  • نصفِ نصف دیگرش می‌افتم به پوچی حاصل از خودم بودن.
  • هنگام نوشتن دو جمله‌ قبلی شک می‌کنم به اینکه قابل انتشار است یا نه.

 

ممنون از دامن گلدار.

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۹
فاطمه .ح

نظرات  (۸)

۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۲:۱۵ هیـ ‌‌‌ـچ

نمی‌دونم چقدرش واقعی بود و چقدرش تواضع اما حس صادقانهٔ قشنگی ازش احساس می‌شد :)

پاسخ:
سعی کردم واقعی باشه:دی
۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۶:۲۳ حامد احمدی

بهترین دعا اینه که انشالله از خود راضی بشی.

چقدر حس رضایت از خود خوبه.

دامن گلدار، این هم چیز خوبیه!

پاسخ:
بلی خیلی.

خیلی آگاه بودن به خود خوبه. آدمای زیادی بدون توجه به این که این صفت ها رو تو خودشون چک کنن میرن جلو و بدون این که بدونن بقیه رو اذیت میکنن. همین آگاه بودنه باعث میشه آدم حواسش به خودش باشه.

پاسخ:
همینطوره.
۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۹:۵۹ دامنِ گلدار

خیلی ممنونم نوشتی فاطمه جان، امیدوارم سختت نشده باشه :)

این فکر کردن‌ها مقطعیه و مثل ندای درون میمونه.. وقتهایی پیش میاد که سر آدم اینقدر شلوغ میشه که کلا فراموشش میشه قبلا کی بوده :)) 

پاسخ:
خواهش؛ نه، چه سختی‌ای:)

:))

به ما بگو که چی قبول شدی خانم تلاشگر:)

پاسخ:
سلام. اولویت‌هام به ترتیب:
روان‌شناسی
۱. بهشتی ۲. تهران ۳. علامه ۴. خوارزمی و الی آخر.

که اولویت چهارم، روان‌شناسی خوارزمی قبول شدم.

به سلامتی عزیزم

تلاش کن بیشتر از همیشه دختر مهربان...

امیدوارم روزی از پیشتازان علم روانشناسی در دنیا باشی

پاسخ:
ممنونم.
نمی‌شناسمت آبان، تازگی سر زدی به وبلاگم؟ خوشحالم کرد به‌هرحال.
بیشتر از همیشه رو درست می‌گی:)

تازگی نه...از زمانی که هنوز انتخاب رشته ی دبیرستان را نکرده بودی می خوانمت. اما خیلی کم فرصت می کنم سر بزنم و تا به حال هم کامنت نگذاشته بودم. اما خب، همیشه در گوشه ی ذهنم بوده ای و مشتاق شنیدن خبر موفقیت هایت بوده ام...

امیدوارم زین پس به موفقیت های بیشتری برسی، برایمان از رسیدن ها و تلاش هایت بگویی و خوشحالمان کنی:)

پاسخ:
دنیای مجازی واقعا جای عجیبی‌ه. ممنونم آبان عزیز از این همه لطف :*

چ خوب که به خودت و کار هات فکر میکنی

منم بعد از خوندن متنت به این نتیجه رسیدم که بای. انحامش بدم

موفق باشی

پاسخ:
مرسی
آره حتما نیازه.
تو هم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">