وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی

روایت رشد من

فاطمه.ح
متولد 81 ام. اوایل دهه 90 دهه‌هشتادی بودن در این فضا خیلی حس پرافتخاری به بهم می‌داد چون همه یا دهه هفتادی بودند یا دهه شصتی. من از 13-14 سالگی شروع کردم به نوشتن.


روانشناسی را در دانشگاه انتخاب کردم. برخلاف خیلی‌ها که به هوایِ بیشتر شناختن خودشان وارد این رشته می‌شوند، توهمِ کشف خودم را نداشتم.
اما کشف شدم، توسط خودم. هویتم را لابه‌لای درخت‌های خوابگاه خوارزمی کرج پیدا کردم و در مسیر تکراری کرج به گیلان جا گذاشتم.


دوست دارم یک کاری کنم. هر کاری. اینجا کارم نوشتن است و صادقانه بگویم، دوست دارم خیلی خوب بنویسم. هدفم از این وبلاگ از سال 1402 دیگر همین است.

***
به راه بادیه
به راه بادیه
بادیه بادیه
به راه به راه
نشستن باطل
نشستن باطل
باطل باطل
مراد مراد


بایگانی

نمره ردیف کردن ...

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۱۱ ب.ظ

امروز دو تا امتحان داشتیم  قرآن و دینی هر کدوم دو درس. و البته 6 تا برگه ی امتحانی گرفتیم  

عربیِ هفته پیش 19.5

دینیِ هفته پیش 19.5

دینی امروز 20

قران امروز 20

مطالعاتِ دیروز 9.5 از 10

ودر آخر

.

.

.

ریاضی هفته پیش که پستشو گذاشتم 17 از 20


پ.ن : بعد از خوندنِ کامنت های این پست احساس کردم که درسخون بنظر میام یا همچین چیزی :| فقط برای اینکه بخوام دیدگاهتون رو متلاشی کنم میگم؛

دینی رو نخونده بودم و مامانم ساعت 6 منو بیدار کرد گفت بشین بخون :/ یه درسشو خوندم و بقیه شو تو مدرسه. زنگ تفریح چند تا تقلب ریز از جاهایی که تو مخم نمی رفت نوشتم و گذاشتم تو جامدادیم که یکیشون فقط بدرد خورد!

بقیه ی وقت امتحان هم داشتم برگه مو چک می کردم که مهسا (من میز دوم سمت راست می شینم و اون میز اول سمت چپ) غلطگیرشو گذاشت رو میز من. متوجه شدم، سرشو باز کردم و برگه رو برداشتم. شماره ی سوالا رو چک کردم و جوابو براش نوشتم و فرستادم جلو با کلمه ی "ممنون !" الکی مثلا من غلط گیرشو نیاز داشتم :|

زنگ قرآن که رسید، روی یکی دو تا کلمه گیر کردم. از مهسا غلط گیر خواستم و بالاخره جواب بهم رسید :|


ولی لازم به ذکر است که بگم زیاد اهل تقلب نیستم و 95 درصد اوقات هر چی میگیرم کاملا برای خودمه. چون بغل دستیم کلا ادمِ اهل تقلبی نیست و زیاد هم برای من فرقی نمی کنه :/

ولی خلاصه از دنیایِ تقلبِ امتحان خوشم میاد اما چندان اصراری هم درش ندارم. امروز نمیدونم چرا با مهسا هماهنگ کردیم :/



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
فاطمه .ح

آزمون

نظرات  (۱۱)

خوبه :) 
موفق باشین :) 
پاسخ:
آره چندان هم بد نیست :)) تشکر👍👍👍
۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۷ پرتقالِ دیوانه
عالیه
پاسخ:
جدا؟ :|
ممنون 😐😀
کلا خرخونایِ سمپاد جمع شدن اینجا :دی
قاموسا عربی رو چجوری 19.5 میشی ؟ :| 
پاسخ:
19.5 خیلی هم شِیم فوله! اونم برای عربی!!
عربی نهم واقعا اونقدرا سخت نیست که همچین نمره ای بگیرم. 
خوشم میاد هیچکس به اون 17 ریاضی توحه نمی کنه و اگر هم می کنه به روم نمیاره :)))
خوبه
موفق باشی
۱۷بده ناموسا؟ :|من انتظار ۱۵،۱۲داشتم با اونهمه بد گفتن :|
پاسخ:
آره دیگه، دبیرم بهم آفرین نمی گه موقع برگه پحش کردن :))))
:/ باور کن خودمم نفهمیدم چطور نمره گرفتم!! 
همین یه ذره تقلب رو هم بذارین کنار.
شما که استعداد خوبی دارید.
پاسخ:
آخه بنظرم به هیچ جایی بر نمیخوره مخصوصا که خیلیا تقلب میکنن تو کلاس. 
یعنی تقلب کردن یا نکردن برام زیاد فرقی نداره ولی خب وقتی درسخوندی و یه چیز کمی رو گیر میکنی؛ دلت نمیاد همینقدر نمره رو هم از دست بدی :/

البته باز حق با شماست. 
۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۹:۳۱ علی محمدرضایی
عجب نمره هایی خوش به حالت ما از 7ساعتی که خونه هستیم 12ساعت درس میخونیم آخرشم نمره نمیاریم اونوقت شمانخونده 19.5میشی؟ من که باورنمیکنم
پاسخ:
نخونده؟؟؟ گفتم که ساعت 6 بیدار شدم یه درسو خوندم و اون یکی رو زنگهای تفریح :/ تازه با 25 صدم تقلب بود !
۲۵ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۰ علی محمدرضایی
خب به هرحال اونجوری نسبت به درسی که مامی خونیم نخوندنه
البته خب درسای راهنمایی راحت تره
منم راهنمایی بودم نمره هام بالا بود
پاسخ:
بله البته الان دیگه بهش نمیگن راهنمایی :-)
خسته نباشی واقعا

تحقیق و پاورپوینت آماده 
http://danesh4u.mihanblog.com/
پاسخ:
سلامتی باشی :/
۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۴ علی محمدرضایی
خودم میدونم بهش میگن متوسطه اول مثلاخواستم پزبدم منم نظام قدیمی ام
پاسخ:
:)👍👍
۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۱ علیـ‌ تَرین :)
[پوکرفیس_طور از زیر پست عبور میکند] 

+ تقلب نکنید از دستتون رفته! حیف‌ـه! اصلا نصف هیجان مدرسه به هماهنگی های قبل از امتحان واسه تقلبه!  :دی
پاسخ:
اره خودمم همین حس رو دارم چون هیجانش جالبه ولی خب بقیه چیز دیگری می گن :دی و خانواده می گن زیادی که تقلب کنی تنبل میشی  
ولی بازم با همه این حرفا درسخونی :دی
پاسخ:
-_-ok 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">